بهترین شاسی بلند های آفرود آماده که میتوانید بخرید
خفن ترین و بهترین شاسی بلند های آفرود که میتوانید بخرید
در این پست از سایت
bloginoo
به بررسی خفن ترین و بهترین شاسی بلند های آفرود پرداخته ایم.
SUV ها بر دنیای خودرو حکومت میکنند. اما همه آنها نمیتوانند به هر جای دنیا
بروند. این برای آفرود های واقعی در نظر گرفته شده است. چه ماشین های صخره ای،
چه ماشین صحرا و … همه آن ها در جایی که خیابان به پایان میرسد حکومت میکنند.
در اینجا لیست Car and Driver از بهترین ها و اکثر آفرود های قانونی موجود برای
سال 2023 است. هر چهار چرخ، سیستم تعلیق به اندازه کافی برای عبور از موانع، و
صفحات زیر بدنه که از قطعات مکانیکی در هنگام حرکت در سنگ ها محافظت میکنند.
شورولت تاهو و سابربن
شورولت تاهو و شاسی بلند های حومه ای سایز کامل به لطف ساختار بدنه روی قاب و
فاصله 8.0 اینچی از سطح زمین با فنر های مارپیچ استاندارد خود، در حال حاضر
قابلیت آفرود قابل قبولی دارند. با این اوصاف، اگر واقعاً میخواهید یکی از این دو
شاسی بلند بزرگ Chevy را در خارج از جاده انتخاب کنید، بهتر است به تریم Z71
توجه کنید. با قیمت پایه 66195 دلاری تاهو و 68895 دلاری برای سابربن، تریم Z71
برای افرادی که بودجه ای دارند مناسب نیست. گفته شد، تور های سکه اضافی مانند یک
روکش جلویی مخصوص تریم که زاویه نزدیک شدن شاسی بلند ها را بهبود میبخشد، یک
صفحه لغزش جلو و یک جفت قلاب بکسل بزرگ نصب شده در جلو را خریداری میکنند. یک
سیستم تعلیق بادی اختیاری تا 10.0 اینچ فاصله از زمین را فراهم میکند.
فورد برانکو
مانند رانگلر جیپ، فورد برانکو نیز در دو چیز میخواهد برتری یابد : رانندگی با
سقف باز و حرکات نمایشی خارج از جاده. حتی Bronco سطح پایه با سیستم چهار چرخ
متحرک استاندارد و جعبه انتقال دو سرعته عرضه میشود. مطمئناً، کسانی که به دنبال
کمی خوش بینی هستند، میخواهند پکیج Sasquatch را به Bronco خود اضافه کنند، که
این SUV دو یا چهار در فاصله بیشتری از زمین، لاستیک های 35 اینچی و موارد دیگر
را حفظ میکند. کسانی که حساب بانکی آفرود قدرتمند تر را دارند، میخواهند به
بالاترین سطح Bronco Raptor بروند. این مدل با عملکرد بالا تنها با چهار درب قیمت
هنگفت 85375 دلار دارد، اما از سیستم تعلیق مخصوص تریم، مسیر های جلو و عقب عریض
تر، لاستیک های 37 اینچی گوشتی، فاصله 13.1 اینچی از سطح زمین (تقریباً پنج اینچ
بیشتر از سطح زمین) سود میبرد. مدل پایه، و یک موتور V-6 توئین توربو با قدرت 418
اسب بخار.
جی ام سی یوکان و یوکان XL
اگر بالاتر از نشان پاپیون هستید، اما به یک SUV فول سایز با چند مدل آفرود نیاز
دارید، ممکن است بخواهید نگاهی به GMC Yukon و Yukon XL رده بالا بیندازید. Yukon
و Yukon XL مانند پسر عمو های Chevy Tahoe و Suburban خود، تریم آفرود متمایز را
ارائه میدهند. این تریم که AT4 نام دارد، کیت هایی مانند فاسیای جلو را اضافه
میکند که زاویه نزدیک شدن به جلو یوکان و یوکان XL را بهبود میبخشد، صفحه لغزنده
جلو، یک جفت قلاب بکسل بزرگ نصب شده در جلو، و موارد دیگر.
جیپ گرند چروکی و گرند چروکی ال
جیپ گرند چروکی دو ردیفه و گرند چروکی L سه ردیفه راحتی یک SUV لوکس را با قدرت
آفرود یک جیپ ترکیب میکنند. به شرطی که سیستم چهار چرخ متحرک را انتخاب کنید.
ترجیحاً تنظیمات Quadra-Trac II یا Quadra-Drive II جیپ، که هر دو دارای جعبه
انتقال دو سرعته هستند. اگر می خواهید بیشترین قابلیت خارج از سنگفرش را داشته
باشید، بهترین گزینه تریم تریل هاوک است. کیت Trailhawk محدود به دو ردیفه Grand
Cherokee 4xe (که جیپ اسپیک برای «هیبرید پلاگین» است)، شامل لاستیک های سراسری،
ورودی های هوای بلندتر است که به آن کمک میکند تا 24 اینچ آب را بالا ببرد، و
موارد دیگر.
لندرور رنجرور
هنگامی که خانواده سلطنتی بریتانیا باید به جایی برسند، آنها اغلب سوار یک
رنجروور میشوند. اما تجمل، اگر با توانایی پشتیبانی نشود، معنایی ندارد. هر
رنجروور دارای سیستم چهار چرخ متحرک تطبیقی و سیستم تعلیق بادی قابل تنظیم است که
به آن کمک می کند شرایط سخت را غلبه کند. همچنین دارای جعبه انتقال دو سرعته، قفل
دیفرانسیل الکترونیکی، کنترل سرازیری و سیستم فرمان چرخ عقب است. و انجام همه این
کار ها خوب به نظر میرسد. رنج روور در دو فاصله محوری و طیف شگفت انگیزی از سطوح
تریم با گزینه های مستقل موجود است. اگر اهل سلطنت هستید، این همان چیزی است که
شما رانندگی میکنید.
0 نظر آگاشته شده است, نظر تو چیه؟
1500